Paal Flaata “Rain”


De titel van de CD is wel heel toepasselijk voor de zommer van 2005 in Nederland.
Paal Flaata komt uit Noorwegen en heeft in de groep Midnight Choir gezeten. Deze CD is zijn tweede solo CD. De eerste die ik ken.
De stam van Paal is werkelijk fenomenaal! Lekker donker.
De songs zijn lekker in het gehoor liggend en pakken je snel. Heel toegankelijk en aansprekend album. Voor mij liefde op het eerste gehoor. Ik ga eens op zoek naar de muziek van zijn vorige groepje…….
Heb ik wat gemist?
 
En……Noorwegen brengt steeds meer mooie muziek voort.
Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

Een reactie op Paal Flaata “Rain”

  1. Esther zegt:

    Hey hallo!Leuk je site met muziek besprekingen, ik kom zekers weer eens terug.Groetjes, Esther

Geef een reactie

