(temperamentvol) Ojos de brujo “Techarí”


Ojos de brujo is een groep uit Spanje. Een paar jaar geleden kwam ik hun vorige CD toevallig tegen in een platenzaak in Nederland. Na beluistering is dat album (Bari) mee naar huis gegaan. Na vele keren draaien liet dat album haar schoonheid steeds meer horen.
Toen ik vorig jaar in Spanje was heb ik mijn hand kunnen leggen op hun eerste album.
Nu is Techarí er! Hun beste album tot nu toe. Heerlijke Spaanse ritmes gemengd met allerlei stijlen tot aan Hip Hop toe….Zigeuner muziek. Flamenco en dat alles zeer gedreven!
Lekkere blazers erbij en vrouwlijke zang.
Volgens de groep zelf zijn ze nu voor het eerst tevreden over het geluid dat ze hebben weten vast te leggen op deze CD. Voor mij was het vanaf Bari al raak…..
Laat je meevoeren op de ze heerlijke klanken en voel de ‘drive’ van Ojos de brujo.
 
Zie hun prachtige website voor meer info: http://www.ojosdebrujo.com/
Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

