Wat zijn de beste album’s van 2007?


Tja, het is weer zover……het jaar loopt ten einde! Het eindlijstje van 2007 komt eraan.
Maar zijn er nog andere albums die het toch helemaal ZIJN dan die ik besproken heb…..? Ik denk van wel. Albums bewijzen zich door het jaar heen én soms is een album bijzonderder dan een album wat later blijkt verschrikkelijk goed te zijn.
Ja, het wordt weer moeilijk kiezen!
 
Heb jij als lezer favorieten? Laat het me weten! Misschien deel ik ze wel óf heb ik echt wat gemist!?
Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

