(bloed en bloedstollend mooi) Muziek, toevalligheden en samenloop van omstandigheden. Daarom twee tips!


En hoe bijzonder is het om deze EP “Blood – Solo” in de brievenbus te krijgen op de dag dat mijn schoonmoeder getroffen wordt door een hersenbloeding. Alleen bloed dat haar fataal wordt. Een week later op de dag van de begrafenis zingt Aaron Neville op zijn album “Apache“, dat die dag bij me wordt afgeleverd, de bloedstollend mooie ballad ‘Heaven’.
Ik weet het: ik heb wat met muziek en dit soort toevalligheden vallen me nu eenmaal op. Toch een bijzondere samenloop van omstandigheden. Reden genoeg om beide albums aandacht te geven. Niet alleen omdat ze ieder op zichzelf geweldig zijn!

Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

